
Podd: Derome, om att bygga en marknadsavdelning
Se hela avsnittet!
Derome är en minst sagt spännande koncern som arbetar i en historiskt sett konservativ bransch. Trots det har Derome alltid strävat efter att ligga i framkant när det kommer till att skapa kundnytta och därför arbetat hårt för att hänga med i den teknologiska utvecklingen, inte minst när det kommer till det digitala.
I vårt senaste avsnitt av Industripodden får du höra Evelina Lerdalen och Ulf Rödholm berätta om hur de ser på marknadsföring och hur Derome-koncernen på senare tid arbetat hårt för att bygga en egen avdelning kring både den analoga och digitala marknadskommunikationen.
Hela avsnittet kan du se på Industripoddens Youtubekanal eller på Industripoddens hemsida.
Avsnitt 1 - Derome
Hör Ulf och Evelina berätta om Deromekoncernens resa mot att bygga en inhouseavdelning

IHM Business School
Läs om hur HERE i flera års tid har utbildat framtidens e-handelschefer och marknadskommunikatörer.
Innovatum Science Park
Läs om hur HERE hjälpt ISP som genom projekt och inkubatorprogram hjälper startups i deras tillväxtresa.
TRUMPF Scandinavia
Läs om hur Karin gick från att vara ensam på marknadsavdelningen till att nu arbeta i ett team.
